20110206

Strand

På fredag var vi (Emilia, Marissa, Matilda, Lotta et moi) alltså i Hornstull i Strand. Riktigt mysigt ställe alldeles vid stranden med två Stora dansgolv. Heh vi hade passat träff med Emilia vid Hornstull klockan tio........... men då var vi först vid Slussen....... Det visade sig att Lotta också alltid är försenad :s


Bästa med Strand: vakterna var jättetrevliga (de kollade inte ens om Lotta var på u20-listan utan "litade på henne".
Två personer kom fram till mej och sa att jag hade fina brallor och en skåoning sa att jag hade "bra stil" (kände mej cool) !
Fri entré före kl. 23.
Musiken i nedre dansgolvet senare på kvällen.
Mycket folk (men inte för fullt) senare på kvällen.
Varken wnb-stekare eller unga männniskor.

Sämsta: vakten till mej då vi kom dit: "Så ni är säkert på u20-listan?" jag: "-.- jag är 20", V: "Ja men det är du ju! Välkommen!" J: "-.-".
Inte tillräckligt billig öl (49 spänn).
Musiken i övre dansgolvet.
Inte så nära t-banan + att man måste byta från gröna till röda.
Både jag och Lotta glömde karerorna hem (ok inte Strands fel).
Jättetomt då vi kom dit.
En man som just hade varit i busken rörde mej :s.

Igår var vi inte ute, fast vi (eller eg. Matilda) tydligen "är krog". Däremot hade vi en mysig hemmakväll med Melodfestivalen och film (Erin Brockovich och första 20 min av Les Misérables) och B&J´s (en så blondinbellig mening :s, fast utan stavfel). Idag har jag slösurfat, sett sista avsnittet av Den rätte för Rosing och pluggat lite. Nästa vecka kommer Matilda och Jasmine till oss!!!! Kulkul!!!

DANNY gick vidare i melodifestivalen!!!! iiiix

KLICKA

3 kommentarer:

Matilda sa...

ja har faktiskt ett foto på min telefon från fre!!!!! om du ger en sladd ti mej, så kan du få låna fotot hit :-)

Unknown sa...

OUJEEE

Casandras sa...

Hihih du ha så kiva blogi! :))) krams