20110215

I´m on a boat

Idag vaknade jag kl. sex. Sen tvättade jag håret, klädde snabbt på mig och rusade iväg med Matilda och Lotta ut i kylan. Min frukost blev två Skogaholmslimpaskivor som jag åt på vägen till tunnelbanan.

Nu är vi på båten i detdär rummet med flygplansstolar och sitter och datar. Vi har kollat Solsidan och Skins senaste avsnitt. En man (jag antar att det är en man???) bakom oss har snarkat hela resan.
Nu kom en man som ville låna Lottas boardingbiljett för att kunna köpa cigg......... han hade alltså redan köpt så mycket som man får köpa, så de hade ringat in R:et i hans biljett....... och nu vill han också ha min och Matildas :S Jag var bad ass och sa nej. Han tackade ändå.
Nu är Matildas och Lottas R också inringade. Men som tack fick de bonuskort, som man får en C-hytt med!

Snart ska vi gå till Tax Freen och köpa en flaska halvfylligt röttvin till Jessica och en bag-in-box till oss själva .

Klockan två har vi middagsdukning på buffén (börjar bli hungrig...) och klockan 18:50 (svensk tid) är vi i Åbo!!!!!


p.s. titta vad glada vi är för att komma till Finland på Lottas blogg (vi hade photobooth session för två minuter sedan).

Inga kommentarer: