20110204

HERNANDEZ CORNET AW11 @ Mercedes-Benz Pavillion

Matilda raderade alla bilder på min kamera så det blir tyvärr inga bilder från Hernández Cornet-visningen................ Skämta. Måste väl då ta dem från fb. Åååh jobbiigt.


UPDATE: Alltså på onsdagen slutade MB-fashionweek (och Københavns började) och då var också den andra visningen dit jag och Matilda lyckats få inbjudan till, Hernández Cornet. Hon är ju inte lika stor som Carin Wester, men hon har dessto finare plagg. Spec. gillade vi bältet som nästan samtliga modeller hade. Tyvärr var ljuset så starkt i lokalen att jag inte lyckades få typ alls lyckade bilder (utom en!!!!!). Det tål också nämnas att denhär gången fick jag och Matilda sittplats!!!!
Dessutom: eftersom vi var jättetidiga tänkte vi att vi går in till Zara på Hamngatan och titta på reakläder och just då vi hade gått över gatan frågade en liten tjej med jättestor systemkamera om hon kunde fota oss och vi strikade vår bästa tvillingpose och hon ba "no no separately!" (ja ba mhmm vemdera ville hon månne egentligen fota hehe).

En steetstyle-fotograf fota oss och gav sitt kort

Enda lyckade bilden från visningen.......

Bältet var snyggt; liksom stel silverbälte som var för stort.
 Idag har jag varit på föreläsnigar och på Götgatsbackens H&M och se på Kling-samarbetet (tänkte att det högst ant. råder total kaoz på Hamngatans för att Elin själv skulle vara där idag). Riktigt fina var de, MEN jag hittade inga av acessoarerna och det enda jag skulle ha viljat köpa var just dendär vita clutchen :( Så jag köpte bara några reasaker (ett par byxor från Trend för 100:-!!!, en ring (inte rea), en magkort tisha (inte rea) och en liten axelremsväska för kvällens utgång 50:-, inte så spec. fin men billig.... vadå white trash). Sen gick jag till Lidl på Folkkungagatan och köpte ägg och lök till makaronilådan jag och Matilda ska göra snart.

Ikväll har vi planerat att vi ska till antingen Debaser eller Strand. Det enda men:en är att lilla Lotta inte ännu är 20..... meeeen det ordnar sig. Ja, och på veckan kontaktade Emilia Matilda (hon har också flyttat till Stockis), så hon följer också med oss ut ikväll + att idag flyttar Marissa till sin nya lya (hon flyttar ihop med Sandra till en trea nära Täby), så ikväll kan vår posse bli ganska stor!

Inga kommentarer: