20101105

Lefki

Igår var vi på bio i Söderhallarna med Lotta och Matilda. Vi såg The Social Network (om Facebooks skapare Mark Zuckerberg). Den var bättre än jag hade trott, fast inte någon jättejättebra. Det var också roligt att se alla trailers före filmen, t.ex. Svinalängorna (vill se!!!!!!), Due Date (verkade rolig), Cornelis (måste komma ihåg och säga till pappa att han ska se den nästa gång han och mamma kommer över hit), och Easy A (verkade också rolig fast å andra sidan (som Lotta sa) såg vi antagligen redan alla bra skämt i trailern).
Lotta och Matilda ivriga i Söderhallarna

Än en gång finner vi oss i Medis

Väl hemma bakade jag havrebröd, som blev jääättegott =)

Naminam
Idag då jag vaknade klockan 06:45 då min väckarklocka ringde trodde jag att jag stängde den och steg upp och gick och äta, men sen plötsligt klockan typ 10 vaknade jag med ett ryck till att Matilda öppnade min dörr......................... Jag hatar när man drömmer något (som t.ex. just att man stigit upp) och sen märker man att man bara drömt det och sen måste man igen stiga upp............ Nåja, sen hann jag inte mer gå till skolan så jag läste lite på min Kuperat ja Koverat och steg upp och gick till köket. Ingen mat -> efter att jag diskat gick jag till Konsum. Sen åt jag morgonmål och sen kom Matilda hem och Lotta vaknade.

Nu har Lotta gott till stan och Matilda tar väl en tupplur. Jag borde göra Problemsamling 4 i analys och Självstudie 1 i Datorlaboration. På kvällen ska vi ut. Imorgon går vi kanske till IKEA på fancy dinner för att fira svenska dagen, jeeeee :-D.



Peace out

3 kommentarer:

Matukkapatukka sa...

1. fy fan va fult ja ler i översta fotot xD

2. du skrev ´gott´ isf ´gått´ o. att vi ´går´ ti ikea xDxD

Lotta sa...

ärsyttääksua koskaan et sun sisko on PILKUNNUSSIJA?!??!??

anonyymi sa...

Pilkku on mun perus petikaveri<3