20101120

Lost wallet

Min lilla väska från Weekday Vintage försvann på campus.



Där var min lilla fina korthållare med ID-kort (första gången jag lyckas på ett officiellt foto och sen försvinner det), bankkort, studentkort och 500 kr.
  Vi var på väg till Englandspub i Gula villan och just då vi hade kommit dit och jag skulle börja gräva efter mina pengar märkte jag att jag inte hade min väska.
Sista gången jag såg väskan var då jag hade lyft pengar vid Universitets (hållplatsen) bankomat och lagt plånboken i väskan :((((((((((((.
Men nu är bankkort och ID-kort spärrat och jag har mejlat SUS vad jag ska göra med försvunnet kårkort.



Nu har både jag och Lotta tappat våra plånböcker, så nu vore det bara rättvist om Matilda tappade sitt.


UPDATE: Se nästa inlägg !

Long gone :(:(:(:(:(:(:(:(:(

1 kommentar: