20101129

Lilla jul

ÄNTLIGEN är min första riktiga tenta över!!! Det gick si sådär, jag tror nog att jag är godkänd fast man vet ju aldrig då gränsen för godkänt var vid 15/30 rätt (what´s up with that liksom, hälften rätt för att bli godkänd?). Nästa sak jag ska klaga över är att då tentan var på lördag kunde jag ju inte följa med de andra då de gick ut på fredag =(.

Så på lördag skrev jag tenta på morgonen, kom hem och tog en några timmars tupplur medan Lotta, Elina och Julia var på stan och på kvällen bar det av till Söder.
Vi satt i Chill hela kvällen och i slutet gick vi ner till Chill`s Cave (de har en liten nattklubb i nedre väningen) för att vi ville se hur det är (det var inte bra). Det som var lite onödigt var att man måste gå yttre vägen dit fast de hade ett draperi som de höll fast (som jag gick igenom sen senare då jag kom upp igen)......... Men vakterna och bartendersen var jättetrevliga och de frågade våra papper varken då kom till Chill eller när vi gick ner till Caven och Lotta och Elina fick två gratis drinkar för att bartendern tyckte att de var snygga (jag vågade inte testa min lycka om jag också skulle ha fått en gratis-drink, för OM jag inte skulle ha fått skulle jag inte ha velat betala för den hehehe).
Det snöade

Chill i Chill


Håll upp händerna för Stureplan!!!! Eller inte

Källaren
Efter Chill drog vi till oss på efterfest (hur annars?) och då vi väntade på tuben på Medis ringde Martin och sa att han och Jesper också skulle komma (först i Skärmarbrink då vi blev av märkte vi att vi helatiden hade varit i samma tåg som de !). Gästantalet ökade ytterligare då Elinas svenska kompis Axel från hennes utbytesår i Australien kom till oss.

Julia plåtar Axel och Elina

 
Julia fick bli mumie







Inga kommentarer: