20140423

enkätti

jag gillar att det är sommar!! Och min Carluli och falafel och vår balkong och pioner och filmer och Orange is the new black och vårt wifi-lösen och Brämhults apelsinjuice och 
jag sjunger alltid när jag kan en låt och när jag "kan" en låt.
jag älskar livet tänkte jag säga hahaha va.
jag är inte speciellt bra på att (...satt serri tyst och tänkte på denna en stund ofta man är så dryg) tala finska? Men alltså jämfört med när jag var typ 12. Obs. man ska bara jämföra sig med sig själv inte med andra.
jag föredrar att vakna utan fakin väckarklocka typ 10-tiden och när jag öppnar spjällgardinerna lyser solen jättestarkt och himlen är molnfri!!!
jag tycker om alla som förtjänar det boom.
jag är beroende av vatten, har sedan sommaren 2009 haft en konstig vana att jag hela tiden vill ha ett vattenglas till hands och blir jättetörstig om jag inte får vatten minst varje halvtimme.
jag har på mig grå ostruken skjorta, vita jeans

jag dricker vatten ju.
jag lyssnar på Lykke för att peppa för imorgon!!!
jag blir arg på ja du finns ju en hel del orättvisor i världen etc men mest kanske typ djurplågare och folk med vapen i allmänhet eller de som tycker man ska ha "rätt att bära vapen"?? Vad ska du med dem till idiot.
jag är rädd för gå ner för trappor :S.
jag önskar mig balkongssaker, fast de ska vi fixa på lördag.
jag är pinsamt dålig på geografi (behöll samma svar som Niotillfem). Mest på Helsingfors och Finlands.
jag är uppväxt i Haga och Munksnäs westside4life.





källa: rodeo.net/niotillfem

Inga kommentarer: