20140401

:O

Gissa vad mamma ringde precis och sade att Carla ska få valpar i sommar!!!













Classic aprilskämt. Jag har inte blivit lurad en enda gång idag! Eller så har jag gått på alla skämt :((( classic Emma tydligen ty enda aprilskämtet jag gick på (ljög tidigare alltså) var Jessicas som jag inte riktigt fattade så jag "spelade med" och så var det ett skämt ("Matilda trodde inte, men jag visste att du skulle tro :)" ........mvh gruppens brainz :( ). Något som däremot inte var haha var HIMYMS avslutningsavsnitt; så dåligt? Inte för att jag är en fangirl men skrattade till (obs 'skrattade till' inte 'skrattade') exakt en gång när Marshall sade ett skämt som inte ens var meningen att vara roligt... Kämpa HIMYM eller nä det är slut så glöm. Annan tv-sak: jag har börjat tycka om Hannah i Girls. Jag vet va händz, men jag har insett hennes braighet d.v.s. att hon fortsätter vara sitt narcisstiska, gnälliga, bortskämda jag säsong efter säsong även om exakt alla scener och karaktärer påminner henne om dessa hemska egenskaper hon har insert denna klassiska gif:


Sensmoral: ta ingen skit! (Grynet style!!! åh hoppas Grynet kommer tillbaka snart) alt.; alla American series har inte fula American frisyrer (läs babylisslockar à la 2007). En annan braig sak: Grön ungdoms hemsida som listar alla fantastiska saker patriarkatet gett oss (<- länk)!. Denna text var också bra: tänk om vi inte ser skogen för alla män (ang. alla dessa texter, t.ex. Erik Helmerssons ledare, om hur det är fel att döma hela grupper efter enstaka ruttna individer, men är 61 fall av 62 en slump?). 

Inga kommentarer: