20140417

färdigflyttat

Färdigt!!!!! Saldo: halva av mitt högra långfinger är svart p.g.a. inre blödning och pumpar sådär skönt, min hand blev mellan vår ytterdörr, svimmade för några sekunder, trodde jag skulle spy och kallsvettades så inni när mitt blod pumpar i mig för min stav är dirigeent ☟ jag med darrande händer på badrumsgolvet försökte klippa upp hyn så att all blod kunde komma ut :). Så efter det kunde jag bara använda min vänstra hand till allt flytt men nu har jag iaf jättestora biceps och triceps på vänstra armen! Inte i högra. Och så har vi tappat vår kaffekannas lock... så nu måste man hålla en kniv ovanför kannan när man kokar kaffe så att maskinen ska "reagera". Typiskt karma för vi hade ett extra lock från den förra kannan som gick sönder och vi ba ähh vi slänger exakt allt extra så det blir mindre att bära. Men: vi har en balkong med förmiddagssol!!!!!!!!!!!! Och TVÅ sminkstationer i badrummet!!!!!!!!!!! och ett extrarum som vi kallar gästrummet som en annan vuxen människa.




Inga kommentarer: