20140421

Alltså jag brukar ofta gå in i/slänga armbågen/tån i bordshörn/väggar/dörrar men det känns som att det den här flyttveckan har varit extra ofta. Tyvärr kan jag dock inte lägga upp bilder på mina blåmärken stackars er eller på vårt nya hem för den delen p.g.a. min bildström och Icloud inte har fungerat sedan i onsdags då jag senast hade wifi och sladdar är bara för jobbigt och vi har inte ännu köpt en router p.g.a. allt har varit påskstängt och de säljer inte sådana på vår Ica så nu sitter jag med en ethernetsladd fast i datorn äkta oldschool style. Igår åkte mamma och pappa hem igen men innan det var vi och beundrade Bergianska trädgården och planerade hur vi ska blominreda vår balkong i Plantagen. Imorse när jag åt frulle på ballen började denna spela innifrån:

Inga kommentarer: