20130930

enkät igen!!!!

Hittade en enkät på random ratatablogg (nolo):

1. Hur gammal är du om fem år? 
27.

2. Vem var den sista du träffade? 
Vadå sista idag eller? Matilda.

3. Hur lång är du? 
167 stolta centimeter.

4. Vilken var den senaste film du sett? 

15 första minuterna av Clockwork Orange på lördag när vi hade "efest". Sen blev jag trött och gick och la mig. Senaste hela filmen var I Love You, Phillip Morris. Ganska gullig, om Jim Carrey skulle lugna ner sig, men Ewan McGregor var bra!

5. Vem ringde du senast?

Diana, talade om seminarieuppgifter.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 

"Ja perfekt! Ses då hjärtat!!" till Caroline.

7. Vad är dagens planer? 

Kl. är 00:46 så de 7 första timmarna ska jag sova, sen gå till Uni.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 

Oftast sms, men om det blir jättelångt och krångligt ringer jag.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? 

Gifta.

10. När såg du senast din mamma? 

Jättelänge sen :(. På sommaren.

11. Vilken ögonfärg har du? 

Svarta!! I wish, men de är mörkbruna. Eller ok bruna.

12. När vaknade du idag? 

Ingen aning.

13. Har du någon gång hittat en katt? 

Mårran hittade till oss när vi var små och bodde i Haga.

14. Vilken är din favoritplats? 

Min säng lätt. Eller strand på sommaren.

15. Vilken plats föredrar du minst? 

Bussen på vinter.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 

Ingen aning.

17. Vad skrämde dig som barn? 

Styvmamman i Disneys Snövit, Muminpappans memoarer (satt alltid genom hela filmen jätterädd), en granntant på landet som mamma och pappa hittade på spökhistorier om hahahaha gud vad elakt.

18. Vem fick dig att skratta senast? 
Jag själv av meningen ovan.


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? 
Eh lol ingen är för ung för det under de rådande trenderna. Men jo, för ung för att ha köpt dem då de var de enda sättet att köpa musik.

20. Har du stationär eller bärbar dator? 

Bärbar mäck.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? 

Störd fråga?

22. Hur många kuddar har du i sängen? 

Två.

23. Hur många landskap har du bott i? 

Nyland och Uppland.

24. Har du någon gång spytt på fyllan?

Aldrig.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 

Strumpor.

26. Är du social?

Jo.

27. Vilken är din favoritglass?

Mövenpicks choklad 4-ever.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Spara, resa, shoppa.

29. Tycker du om Kinamat?

As in kinamat? Jo det är väl gott.

30. Tycker du om kaffe? 

KLART. Fast inga äckliga specialkaffen utan vanlig bryggkaffe svart punkt.

31. Vad dricker du till frukost?
Apelsinjuice och kaffe. Blandat.......

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger uppifrån tittat.

33. Kan du spela poker?

Jo typ. Brukade alltid spela det på stranden om somrarna med Cati, Becca och Matilda back in the days.

34. Tycker du om att mysa?

Ja!!

35. Är du en beroendemänniska?

Oh hell no. Kommer inte på ett enda beroende jag skulle ha.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
:)

37. Vill du ha barn?

Nu??? Nej?!??! I framtiden, ja.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Finska, engelska, franska, ryska, tyska, danska, spanska, norska. Alla olika bra.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja när vi var i Sverige på handisturnering och jag fick typ andningssvårigheter.

40. Föredrar du havet eller en pool?

Pool om inga barn NÅGONSIN har vistats i den, annars hav.

41. Vad spenderar du helst pengar på? 

Tycker inte om att spendera pengar, men om jag lyckas köpa ett riktigt snyggt och bra plagg kan lyckan bli oändlig.

42. Äger du dyra smycken?
Ja.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Apelsin.

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Amy Poehler och Tina Fey FTW!!!!

46. Välj ett ärr på din kropp?

Har en ovanför mitt vänstra öga jag fick när jag var baby och slog mig mot en vagga.

47. Vad har du för ringsignal?

Har telefonen alltid på ljudlös så har faktiskt ingen aning vänta ska kolla, piano-riff.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? 

Hur liten? Har väl något från högstadiet, men det mesta har jag donerat vidare.

49. Flirtar du mycket?
Nej jag talar normalt.


50. Vart togs din profilbild?
Nosh and Chow.

51. Kan du byta olja på bilen?

Jo.

52. Har du fått fortkörningsböter?

Nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste?

Kurslit. Senaste skönlitterära var Efter oss syndafloden av Stig Claesson, kan rekommendera varmt!

54. Läser du dagstidningen?

Ja, DN.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Inte för tillfället.

56. Dansar du i bilen?

Klart vem gör inte det.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

P3 förmodligen.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

"Joe le taxi".

59. När var du i kyrkan senast?

På sommaren på Johannes konfirmation.

60. Vilka personer utmanar du?

Lol ingen. Eller nej JESSICA och MATILDA!!!!

Inga kommentarer: