20130918

☠ ♥

Jobbigt att behöva andas samma luft som elaka, falska människor :S. Spec. om de plötsligt är i samma stad som en, man inte kan undvika dem i soc. medier eller de är i politiken och bestämmer om och har makten över saker som påverkar mig (läs Koski gahhh hatar att folk FÅR BETE sig som hon) etc. Hatar att starredlistan alltid ändras till secret fast man bytt den till public 100 gånger (inte för att det har någon skillnad över huvudtaget, eller jo om jag vill t.ex. spela den från någon annans konto). Hatar att jag plötsligt +1:ar på djävla Google+ alla inlägg jag publicerar och jag vet inte hur jag tar bort det?? Jag vill inte!! Hatar att det är reklam på wordpressbloggar (p.g.a. man inte vill köpa no ads -updaten eller man vill få reklamintäkter, alltså höjden på ologiskt). Hatar berluskåni.

Älskar att jag är ledig imorgon! Och att jag får åka finlandsfärja (ok nä)! Och att jag får se Jessica!!!!!! Älskar att jag trodde att vår föreläsning skulle sluta klockan fyra idag, men sen slutade den plötsligt klockan tre!



Fast måste ge Koski det att hon har verkligen fått till doucheposen på bilden.


Inga kommentarer: