20130903

⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮⋮

Woho idag började skolan för mig också. Kom sent fem min. för att jag inte tänkte hitta till G-salen (hej sommaremma) fast helt lost kan jag inte ha sett ut (det kryllar av förstaårsstudenter och man känner igen dem med det samma av deras totalt lostiga miner) för någon frågade om jag jobbade på campus haha ja ba nä tyvärr :( (vadå tyvärr). Saker Emma lärde sig på första skoldagen: jag ska, eller vill är kanske bättre ord, åka som utbytesstudent till Köpenhamn!!!! Kanske!!! Får se!! Aja sen cyklade jag hem och blev sur på vädergudarna för att luften var kall men solen värmde så inni. Idag hade vi ingen eftis (sedan Buster flyttade till Stockholm har vi haft eftis d.v.s. ätit och lekt hos oss varje eftermiddag, igår gick vi dessutom på stadsvandring), men imorgon har vi det och så är det dessutom lillördag vilket vi kanske ska påverkas av, sen är det eventtorsdag och sen är det äntligen fredag som jag längtatttt och halv tio sitter jag och Kevin i tåget ner till Skåne och köpenhamnshelg.

Inga kommentarer: