20130821

häj

Beställde biljetterna till Skurup och Köpenhamn igår (åker om två veckor). Såå såå sååå jävla pepppp för Köpenhamn att jag inte kunde sitta still igår kväll. Hade också tänkt gå till F12 men nej nej satt istället och planerade resten av kvällen/natten och skippade. Det jag ser mest fram emot är Christiania skoja! Det jag ser mest fram emot är alla snygga människor skoja! Det jag ser mest fram emot är att få en sista get away från vardagen förrän all skola börjar påriktigt (är dessutom ca sensommar där ännu då!) och att få se Anni! Nästa måndag börjar Stockholms modevecka och jag... är helt oberörd och omotiverad? Eller jag har ändå jobb då och har ingen fab papaow kaboom in your face outfit jag skulle vilja visa upp. Ok gud vad deppig mening. Avslutningsvis ett tv-tips; mitt bästa Freaks and Geeks -avsnitt: http://youtu.be/UC3ku18MNLQ.

Inga kommentarer: