20130815

flow 13

Var i Finland för Flowen (Alicia överraskade! Bat for Lashes var bäst, Disclosure också och Grimes också m.m., förövrigt gick mitt festivalande ut på att äta :) ), hann också susha på Hanko sushi, fika på Alexandersgatan, luncha på Ysi, tala skit till klockan fyra på morgonen på Linko, kreba på Cuba, twista på gårdsfest, fika på Chico's, baka en masse, gjort IQ-test, gosa med hunden, varit hos veterinären, haft kräftis med familjen o.s.v.


mamma och pappa hade bakat mazariner <3
tvingade carla i min famn mest hela tiden
överraskade mamma på hennes jobb!!! hon hade en bild på matilda som bakgrundsbild på hennes dator :( fast då hade bara jag kommit hem så då saknade hon bara henne
världens godaste grönsaks-korianderwok

finaste anni i outhärdlig hetta säkert 35 grader där jag lovar svär
hade köpt två pocketar t mamma som hon önskade och då man fick den tredje på köpet tog jag denna bra
rå paj!!!!

här sprang jag och oona till kendrick som redan hade börjat
före vi hade trängt oss längst fram
alicia va jättesnygg!!! talade bara om hennes utseende och vad allt hon gjort t det under hela spelningen
30 st kräftor av pappas fångst under sommaren (av totalt säkert över hundra kräftor)
jättelyckad bild på gårdsfesten
inte så glada hos doktorn
världens godaste och enklaste bröd alla måste testa

Inga kommentarer: