20130804

be young be dope be proud

Den här veckan var det pride!!! Hade velat se paraden igår men hann inte men nästa år ska jag gå i den! Igår gick vi efter en barbeque hos Elliot till Trädgården där det var Gaytime sessions och allt var fab roligaste var när en kille dagen innan (vi var där i förrgår också) frågade om jag och Matilda var ihop haha. Vi badade också igår! Anni kallade mig badmonster hihi. Meningsuppbyggnaderna i meningarna ovan finns inte ty är så upprörd över denna artikel.

"Andemeningen i läsarresponsen den här gången var att Hbl har förvandlats till en homotidning som älskar att frossa i bögsnusk. [...] De flesta som hör av sig tycker att det är okej att homosexuella existerar, men varför måste Hbl visa dem på bild?

HBL Homotidning? Okej att homosexuella existerar? Varför måste man visa Dem på bild? Man blir ju heterofob av mindre. Känns så overkligt att vuxna människor inte vet bättre?? Dock lever jag i en glasbur då 90 % av mitt umgänge har kommit att bli flator och bögar, medan hemma i ankdammen är 0 % det. (Frågade seriöst Matilda om vi känner en enda icke-hetero finlandssvensk och hon sa Mark Levengood). Och Ryssland finns inte ens i min värld.

Inga kommentarer: