20130815

älskar enkäter / enkät nr. två

Vilket är ditt bästa sommarprat?
Liv Strömqvists! Dock har jag bara lyssnat på typ tre och en halv.
Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
Finns så många sluta ställa svåra frågor!!! Men t.ex. rödbeta + chèvre, sommar + sol, trött + min säng, beige + kleinblått.
Vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
Hade klassträff med lågstadieklassen! Exakt fem månader sen!
När var du avundsjuk på någon senast?
Hmm brukar inte orka bli avundsjuk och sånt men kanske när vi missade en flygbuss så blev jag avundsjuk på de som hann till den?? Inte vet jag.
Har du något onödigt du gör?
Nä? Eller ska man typ säga att jag knacksar mina fingrar (vilket förövrigt inte alls är skadligt för lederna eller vad alla haters brukar säga). 
Kan du visa en bild på något jättebra?
t.ex. den där
Vad är det sämsta med denna vecka?
Att hösten kommit :((((((.
Vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
Imorgon bitti kommer Lotta!!!! Imorgon har Anni sin hejdåfest, vilket är både :) och :(. På lördag ska vi på kräftskiva, på söndag göra de sista sakerna Lotta vill göra innan hon åker! Bra vecka.
När hade du hjärtklappning senast?
När jag var ute med Carla och jag var tvungen att springa en snabbis tillbaka in på vår gård till skräpkorgen och Carla ba nääää jag vill inte hemmm ännuuuu och ja ba hallå vi ska slänga det här sen går vi vidare så jag släppte kopplet och lät henne sura ensam och när jag kom tillbaka hade hon gömt sig i en buske. Alltså hjärtklappning deluxe där.
Vad ska du göra i höst?
Plugga, festa, jobba, resa till Skåne, Köpenhamn, eventa.
Har du några planer inför slutet av sommaren?
Den är redan slut :(. Eller nä nu ska jag skärpa mig idag var det sommar! Hmm ska väl försöka neka att det finns någon annan årstid och njuta av de sista smulorna.
Vad borde du göra men orkar bara inte?
Har några universitetsgrejer jag borde ha gjort idag men gjorde dem inte p.g.a. brist på ork utan för att jag inte hann. Är tvärtom pepp att ta tag i det!!
Vad har du i ditt kylskåp?
Lätta, gurka, apelsinjuice, soja, wasabi, öl, buljongtärningar, hallonsylt, citronsaft, senap, apotekspåse, risvinäger, potatis, ägg, brie, champagne, vittvin, äppelmust, ost, tomatpuré, fikonsylt, kapris, sambal oelek, smör.
Kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
Nä är så stor bloggare så det är konfidentiellt :(. Eller kan väl teasa att det kommer att handla om något jag gjort!


Onsdagslista från Niotillfem

Inga kommentarer: