20130408

we be like let's post it on facebook and insta

Igår hade vi middag hos oss, sen hejdåfest hos Rebecca, sen gick alla andra - hela bussen var fylld bara med oss (!), fast på Odenplan steg några randoms också på och busschauffören hette Hasse - till Natten i Färgfabriken men vi hade lovat bort oss till Kåken (eller: vi hade inte köpt biljetter och PALLA (haha så äckligt ord) köa jättelänge och Liljeholmen är inte precis bakom hörnet *bekväm*). I Kåken var det jätteroligt (dock att jag var neurotisk över att inte någon skulle av misstag spilla något på min päls, som jag hämtat på kemtvätten innan) och snart var klockan stängning och det var dags för Gubb. På Gubb fortsatte den perfekta kvällen och jag och Matilda gick hem jättetidigt. Exakt varje sekund från kvällen förevigades på fb, ty Zora har inte Insta, så alltid då någon tog en bild sade hon att man måste läga upp den på fb också!!!. Hallå på en bild putar jag med läpparna undrar vad som hände där.


Inga kommentarer: