20130404

a little party never killed nobody


Vill se! Jag trodde att den gått på bio redan ett tag, men tydligen är det först i maj den har premmis. Fast, av trailerserna att bedöma, tror jag att den gamla versionen med Robert Redford är bättre. Eller den nya får minus för Carey Mulligan och plus för Leo. Igår hade jag bara min första föreläsning i arbetsmarknadsekonomi på förmiddagen, vilken samtidigt också var min sista föreläsning för veckan häääälllj!!!!, så efter spontanlunch med Caroline på campus gick jag - as in att - hela vägen hem och solen sken så starkt på den molnfria himmelen att jag måste ta av mig halsduk och tröja. På kvällen kom Matilda överens med Zora att vi skulle gå till Kåken. Det blev Obaren istället, men sen Kåk och till slut Spy (då vakten pekade mot den högra dörren istället för den vänstra såg M sin cue att gå hem och sova pga hon hade föreläsning kl tolv idag). Idag vaknade jag med värsta muskelvärken i mina lårmuskler både efter min ofrivilliga två kilometers promenad till nattbussen och för att jag igår gjorde Victoria's Secret's Super Duper Leg Exercise Whatever så nu har jag jetesexiga ben. :).

Inga kommentarer: