20120831

firmafest

Igår hade vi sommaravslutningsfest på jobbet som urartade sig totalt!!! Nä, men tänk om det skulle ha hänt skandaler och sådant som alla säger att alltid händer på firmafester tex pikkujoulu haha. Först skålade vi på kontoret med skumpa och sen gick vi ner till en innergård, jag inte visste att fanns, där det fanns två kockar och en massa grillat mmm de va gott och livemusik! Till det fick vi två drinkbiljetter som senare blev fyra och senare fick jag en femte och när vi bara var typ sju kvar sade min chef att det fanns tre flaskor skumpa kvar i kontoret, som vi sedan gick upp och skålade bort!

Idag har stormen Isaac tydligen kommit till Sverige... Men som tur är har jag varit ledig och det enda jag gjort är åkt fram och tillbaka in till stan för att föra ett par skor till Matilda, som är på jobbet (hon gick till jobbet i gummistövlar, och hon glömde ta bytesskor).


Inga kommentarer: