20120828

STYLEIN S/S13



Av med plastet
vida vita bysser. Över lag var färgskalan och siluetterna på plaggen ganska simpla (på ett bra sätt). 

snygg vit kavaj



Samma mönster som i dekoren i början av catwalken

håren var i en hästsvans som såg ut att öppnas vilken sekund som helst

alltså, måste lära mig att få kameran att fokusera på modellen inte på folket i bakgrunden

snygga luddiga tröjor





första byxdressen var min favorit








Elin tackar

loppu slut!
Sen åt vi lunch i Berns (såååå fint)

Matilda ville öva sina streetstyleposes...

Matsku in action

mbfw-paviljongen!
Överlag tyckte jag att Stylein var en okej visning. Jag skulle kunna tänka mig klä på mig samtliga plagg, vilket å andra sidan (enligt mig) kan kännas lite tråkigt. För i min värld betyder bärbart tråkigt och jag blir mer inspirerad av galnare visningar. Men, som sagt, hade jag några favoritplagg: långa svarta rocken, vita byxdressen och den luddiga tröjan med siden (?) ärmar.

Inga kommentarer: