20120823

back to normal

Wee idag är det ett event eller två faktiskt. Längesen sist! Solo och Carin Wester och efterfest på Vau de Ville. Spännande att få lite gå ut igen! Känns som att jag jobbat varje dag och som om jag senast var ute i Finland... Och på jobbet är det en lite spänd stäming pga de ska typ sluta ha halvtidsanställda dvs folk trillar bort en och en. Jag tror jag är näst i tur pga att jag inte kommer att kunna jobba heltid när föreläsningarna börjar :s Och så slutade Matilda idag sitt jobb så om jag inte får fortsätta måste vi klara oss på studiestödena tills vi fått jobb. Heh. Men som tur behöver jag inte oroa mig över sådant! Jag tar en dag åt taget och stressar inte över potentiella framtida bekymmer! Lol.

Men över till INTRESSANTA saker: modeveckan börjar på måndag!!!!!!!!! Än så länge ska vi till: Stylein på måndag, Lagom (kanske??) på onsdag och Hernández (kanske?) på onsdag!!!!! Stay tuned för bilder hihihi. Och hoppas hoppas hittar vi något sätt att ta oss till andra visningar också! Vi talade just idag på bussen på väg hem (var hos frissan idag!) om, att hur lätt det måste verka för alla våra finska vänner att komma in på visningar, men det är det inte alls ska jag tala om för er! Enda sätten man kommer är om man är inbjuden, dvs. via sponsorer eller själva designern eller (som vi ofta har kommit in) via tävlingar. Men som sagt, vi ska jobba på det.

mina nyklippta toppar ^_^

Inga kommentarer: