20140315

williwaw

Igår var vi och äta tapas för att fira Caroline! Min dygnsrytm har blivit helt uppfuckad efter 6-morgonar nästan hela förra och den här veckan d.v.s. vaknar av mig själv på en lördag kl. nio :( och blir trött kl. 21 :(. Så efter stora tapasportioner med chèvre chaud Spanish style, stekt potatis, tomat-manchegosallad, två glas sangria var jag jätte trött så jag och Titus bestämde oss för att shotta espresso. Sen gick vi till Kåken via 7-eleven för mer kaffe (äkta finskar) och via spyklungan hem. Igår berättade Lotta att hon ska flytta till Stockholm över sommaren, vilket är ju bara helt fantastiskt, och dessutom kommer en massa andra finnar kanske/def flytta hit så snart kippar jag över från mina flytta-till-finland-för-min-master-planer till att bara stanna här.


Inga kommentarer: