20140226

be fast

Varför ska alla sportkläder vara så fula?! "Be fast or be last" stod det på en neongul träningstop på Stadium *gör myra-från-episodes-ljud på allt jag ser* och varför ska allt vara så loggigt betalar hellre hälften mindre för något utan färg/logga/status/bild/inåtsugande effekt tack. Nu sade Matilda att hon köpt riskakor och att hon inte visste att jag inte tycker om det (?) "sätt grillkrydda så smakar det chips" haha ew grillkrydda fast borde kanske bryta upp en och hälla över en massa salt så är det popcorn. På tal om gym, en gång på gymet spelade de en raplåt som lät exakt som Paletone (implikationstecken skrattade högt fast jag var ensam). På lördag kommer Drizzy till Stockholm men jag vill hellre gå på Say Lou Lous spelning (såg att deras turné också åker till Tavastia och biljetterna dit var typ jättedyra?). Vill sluta med en cliffhanger: Matilda och jag håller på att planera något ganska stort, men som är så pass osäkert ännu att jag inte vill jinxa men håhhhåå vad spännande.

Inga kommentarer: