20130710

fönster

Varför kan inte någon hitta på reglerbara ljusdämpande fönster så att man bara klickar på en knapp klick och så blir fönstren svarta som solglasögonglas. Tänk hur mycket energi det skulle spara och så skulle man inte behöva jobbiga gardiner (eller vänta då kanske akustiken blir fuckad äh skit samma). Och kanske om man bodde på bottenvåningen/första vån. skulle fönstren också ha spegelglas på utsidan. Gaa har sådan ångest över att inte kunna duscha normalt och att sova i tält imorgon och hur jag ska sköta mina kontaktlinser (halvblindas evighetsproblem) i Island in the Sun....... Det får fan vara badväder så att jag kan simma varje dag och sola åh hänga runt i typ bara bikini hela helgen. Haha idag började Matilda redan och planera sommarens nästa spontanfestival (Popaganda) och jag och pappa var och tömde Clas Ohlsson på festivalattiraljer (och en skrivare). Nu har jag packat exakt allt utom kläder och har ingen aning vilka jag ska ta med. Blir väl panikpackande imorgon bitti (bussen åker 7:20 från Cityterminalen...........:( ). 

Inga kommentarer: