20130727

5-kamp på grönan

Igår var vi på Grönan!! Vi köpte femkampshäften och körde skjutbanan (ehh jag fick två nior??), basket (ok där sög jag, men alla andra sög mer), sen cavade/vinade/ölade/colade/vattnade vi i Tyrol, sen fortsatte vi med pistolen och pilkastning och sen var klockan halv elva och spelkupongerna var slut så vi sprang till Jetline! Sen sprang vi till Twister! Sen sprang vi till Eclipse ("världens högsta starflyer" ?!???? 121 meter???? Jfr Fritt fall som är bara 80 meter, Raketti (Space Shot) är 60 m...) som jag velat åka hela sommaren!!! Men de släppte inte in folk för parken skulle stänga om 20 min mimimimi så vi sprang så fort vi kunde till Fritt fall istället!
här ägde jag. bra pacifist som man är :(
hahaha
ecliiiiipppsss (bild stulen fr matilda utan lov)
gänget redo för obaren
Sen åkte vi till Obaren. HERRE du vad det åskade precis! Och sekunden efter var det helt lugnt och soligt?

Inga kommentarer: