20121117

du e en nia och jag e en femma

Igår då alla andra andra köpte öl köpte jag en kycklingleverbruscetta :-)


Jag trodde jag inte tyckte om lever (lol 1) jag åt det senast som tolvåring 2) jag tycker om all mat), men så gott.

Före Kåk var vi på ett event på S:t Eriksgatan (deras drinkar kostade? Och vi hade inga kontanter så vi stack efter en sek) och i Vassa eggen (Solo hade en aw). Vi var också en sväng till UB men pga vi trodde att lista = gratislista men nej det var bara en företräde-i-kön-lista eller hur man nu ska tolka det så vi åkte tillbaka till Kåken. Bra kväll, jag kom till många intstinkter om bla min självkänsla och sånt.

Åhh och i förrgår kollade vi How to Steal a Million älllskar Audreys givenchys..... Kom också på att det var min favoritaudreyfilm när jag var liten. Idag är Breakfest min favvo.

alltså titta på henneee
Här är en låt jag lyssnar på exakt nu.

Inga kommentarer: