20121121

dancing in the dark in the pale moonlight

Ahh är så nöjd nu. Jag fick B i min mikrotenta (mitt andra B någonsin) och nu räknade jag att jag fick 7/10 rätt i dagens dugga FAST jag bara kunde två uppgifter och gissade sex. Fast nöjdast är jag över att inte behöva läsa till duggan.

Snart är det jul och vi flyger till hemlandet. Ser faktiskt fram emot et nu, främst för att Carla<3 är där och det är jul och folk kan stava (mvh perfektionist) och jag har lov DOCK att jag har tenta genast påföljande vecka efter att jag har kommit hem (tenta den 16, kommer hem typ den 5). Undrar vad vi ska göra på nyåret kom jag precis att tänka på.

Alltså gud sådant hallå över Rihannas och Chris Browns spelningar det har varit här. Orkar inte ens kommentera. Är det deras ensak? Ska man bojkotta Chris för evigt? Är Rihanna dryg diva? Är Rihanna underbar?

Inga kommentarer: