20121109

dom påstår att man bara e ung en gng?

Var ledig igår så vi gick en sväng till Kåken och tog nästsista bussen kl. 00:50 hem för att både jag och Matilda hade föreläsningar idag kl. nio.



Eller så är klockan plötsligt halv två och vi och ett gäng går till Obaren där vi möts av ömalms businessmän med kulmagar och fnittriga tanter och c-kändisar och en timme senare står vi vid Spy Bars bar och får shots (till tjejpriser tydligen) tills klockan plötsligt är fyra och jag Matilda och Richard står på Kungsträdgårdens busshållplats och läser att bussen åker 4:55. En halv timme senare hoppar jag ut ur en taxi och tänker att jag skippar att sätta väckarklockan att ringa kl. 6:45 (för att klockan är typ det då).


Haha en stackars tjej gick på att vi var trillingar (hon ba er mamma måste vara SÅ STOLT) och då säger hon den förmodligen högsta komplimangen man kan ge; jag önskar att jag kunde gå in i någon av era kroppar och ba känna hur det känns att vara så snygg och inte behöva oroa sig om typ något (kommentar: tyvärr kommer du inte att känna så i min kropp och antagligen inte i någon annans heller). Alltså älskar att få komplimanger (när man väl får sådana), men hatar att jag aldrig vet vad jag ska svara?

Ikväll ska vi också ut och för att vi planerat att gå ut blir det per definition (regel: spontankvällar är alltid de bästa) en dålig/tråkig/dyl. kväll.


Avlutar detta inlägg med att önska Dig en oförglömlig fredag och nu ska Du öppna -> denna länk <-.

Inga kommentarer: