20120916

Frank Ocean - Pyramids




Hej... Igår var jag på sittning, aka sits. Jag och nittiotreorna. Nä skoja, men de hade typ majoritet så jag och Caroline från min kurs och som jag gick dit med, ba ojade över hur gamla vi kände oss. Vi blev bordsplacerade och jag råkade få två finska bordsdamer! Andra var finlandssvensk och från Grani, så vi hade ju obv hundra gemensamma bekanta *ankdammen*. Vi fick massa god mat, sjöng visor och firade den sista sommarkvällen. Sen ville vi vidare (nu är det typ midnatt) så jag tog fem tjejer till Kåken. Meeeen väl där sade vakten (hon tjejvakten), att det är okej om jag hämtar två så här unga, men fem blev för många :/ Fast "Kåken har ändå blivit såå b". Sen gick vi till Boqueria, stannade till stängning, gick till Gubbrummet (var där på fredag också...), som också har lite tappat det? Stockholms nattliv har på sistone börjat kännas lite... nae något händer. Nu var vi bara jag och två från sittningen och Matilda som också hade anslutit sig till vårt sällskap och väl i Gubb hittade vi Anni och Sara och Dave och alla som ska vara där. Efter stängning åkte vi till en efterfest i Stadshagen varifrån vi sen tog taxi till Rålis och ettan hem. De va de.

Inga kommentarer: