20120610

men nurå denna vecka

Denhär veckan har mamma och Raija varit på promenadsemeter här! Första dagen stavgick de runt halva Kungsholmen (mamma nu: ni måste också börja stavgå!!! okej imorgon) medan jag och Matilda sov, tittade bbfinalen och åt långfrukost. Sen åkte vi alla in till stan till Snickarbacken, Rodebjer i Mood och resten av hela stan och turistade runt. Vi gick också en sväng till F12 före vi däckade i Matildas säng.

På lördagen lekte vi kungligheter i Haga (såg inte Vickan och Estelle men Daniels bil och Buster var parkerade på bakgården :) ), svettades i tropikerna i Fjärilshuset, fikade och gick runt. På kvällen stavgick mamma och jag cyklade till Hemköp vid Västerbroplan och med styrstången full med matkassar vinglade jag långsamt upp för backarna.

en kväll väntade vi i en timme på bussen i kungsan
Matilda köpte en backring som jag e avis över :(
hagaparken
gustav III:s plåttält va fina
va ju tvungen att testa att sätta fingrana dit :/
en inte så spec. fjäril men enda som gick med på att posera till mig
jungel va

PUPPOR I RAD
fjäril på matildas potatisfingrar nånä

Matilda va rädd för fjärilarna true story
söt liten vaktel
den va deprimerad :(((((

hon lekte peddo framför gustav III:s lilla paviljong där han alltid åt om somrarna

Inga kommentarer: