20120422

de e mooode

Igår talade jag med min favoritdesigner på boklanseringen vi var på!!! Hon berömde min gyllene väska hihi.

En sak jag började tänka på nu när sommaren börjar närma sig; de som går med shorts alldeles för små och som visar precis allt man inte vill se. Fast kanske det bara är en grej jag inte förstår p.g.a. alla kläder jag äger är oversize haha. Åååh längtar tills det verkligen är försommar och sommar då man äntligen får använda alla de där kläderna som bara kommer till sin fulla [ok hamnade i en googlecirkel just när jag började söka efter det uttryck jag har alldeles på min tungspets] rätta [nä ok insåg att man inte alls kan säga så ahhh orkar inte gröthjärnamorgonar] när man inte behöver ha fula tröjor och strumpbyxor blääh. Ja och igår sa en man att "man sällan ser folk med så snygg stil" till mig och Matilda! Glad jag blev.

Nu är det under en vecka tills att vi ska till Finland och fira vappen! Fan ta mig om jag glömmer min stuiduhatt!

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja om du glömmer din hatt e du nog ett döber! Men jag tänkte bara meddela att ja linka din blogg på min blogg, så nu vet alla att vi känner varann - o-ou! :D

Vi ses int på Wappen, men hoppas nångång! <3