20101230

Skor, skumpa och crème brûlée

Nu är julen över och i övermorgon är också året över, dvs. imorgon är det NYE!!!!!
Så idag har vi varit på jakt efter en nyårsblåsa (som sist och slutligen inte blev en blåsa, utan kjol+bustier) till Matilda (själv har jag min Acne-klänning), här är några köp:

Vinterskor för dundervintern, som alla meteorologer lovat!

Nyår utan skumpa är som....... en stockholmare utan stockholms-mustasch.
Jag köpte också ett par byxor från mellandagsrean och en stooor hoodie (storlek L från männens avdelning). Nu vi ätit crème brûlée som mamma, pappa och Matilda gjorde NAMMMM. Underbart. Se fast själva:

Matilda svetsar



Gott Nytt År 2011


p.s. Imorgon publicerar jag en liten krönika över mitt 2010. Det var meningen att den skulle bli jättefin och jag skulle satsa hårt på den, men igår fick jag lite Bloggar-burn out, så den blev nu som den blev........

Inga kommentarer: