20101215

Lillördag

Jag glömde berätta att jag hade ju förståss glömt mitt leg igår till tentan, så jag fick idag gå och visa upp det till expeditionen till Ylva (på eftermiddagen, för att Ylva skulle till tandläkaren på förmiddan). På vägen dit började en man (nej Jessica, han var inte snygg) tala med mej om något vardagligt som hur man bländas så av solen eller nåt och då han hörde att jag talade finlandssvenska blev han helt ivrig för att han "oppiskele suomea!!!" !
Efter att jag varit i Kräftriket mötte jag Matilda i Globen där vi köpte julsaker och mat.

Igår bytte Lotta och Matilda rum (det är jättestädigt nu i vardagsrummet!!! Pusi pusi Lotta) och på kvällen somnade vi alla tre på Matildas säng efter lite skvallerskvaller.

 F-n vad skönt med jul och jullov.

p.s. imorgon är det final i PH!!!!!!! Hoppas Erik och Lin vinner.......
UPDATE: Hippi-Emanuel vann. Synd att inte Lin vann, men Emanuel också en värdig vinnare, så en bra vinnare blev det !








Pusi puss

2 kommentarer:

Matilda sa...

typsnittet är mikroskopiskt ! Ser knappt nåt !:S

annars bra inlägg (Y)

jesupesu sa...

Hihi va din parentes e roli :D