20101203

December

Så har en till månad bara runnit iväg här i Hammarbyhöjden och julmånaden snöat in.

På onsdag var det 1:a december och Hug a Finn Day, så då klockan slagit midnatt gav jag Lotta och Matilda varsin bamsekram. Sen var det läggdags.
Lottas svenska-ord-julkalender (jag och Matilda skriver ett svårt men praktiskt svenskt ord varje dag i en lista med 24 rader, och sen ska Lotta klura ut dess innebörd) började också med ordet mållös. Jag var ganska stålt över det ordet =). Gårdagens ord var krysta och dagens var (bensin)mack.
För att jag var ledig och det var -10 grader ute var det typ allt som hände under den dagen (plus att jag övade till analys-tentan och slösurfade).

Torsdagen var inte så mycket mer spännande - skola, surfande, pizza, skypande med Jessica och PH.

Men idag är det fredag!!! Och för vår del innebär det Dödskul på Marie Laveau med Rebecca och Fiona ("Världens bästa DJs") !!!!!!!!!!! Och denhär gången ÄR vi på u20-listan !
  Åh vad skönt det kommer att bli om 47 dagar och inte längre behöva var under 20......






p.s. titta!!! Jag kunde sätta ett Youtube-klipp!!!!! Tack Lotta<3<3<3<3<<3

Inga kommentarer: