20140523

sommaren i city 1990

Idag har jag lekt knarkare alt varit ett gående tumblrinlägg maa mitt vänstra armveck är helt blått med tillhörande sprutmärke på venen fast påriktigt är det för att jag tog blodprov igår lol!! Skrev tenta gjorde jag också idag och när jag kom hem gjorde jag den godaste salladen jag bara kunde komma på för det är jag värd: först satte jag quorn i en marinad av soja, sesamolja, lite fisksås, chili, ingefära, schalottenlök, massa lime (hittade på helt själv klapp på axeln). Sen läste jag klart DN (*lästips 1*, *lästips 2*). Sen förde jag tvätten. Sen stekte jag champinjoner med vitlök, satte den och svalnas vid förnsterkarmen och öppnade alla fönster i hela huset pga VARMT SOMMAR hjärta hjärta. Sen strimlade jag sockerärter, morot, stjälkselleri, paprika och blandade med den nu avtinade och marinerade quornen och champinjorerna och klippte över en massa koriander!!!! Matildas recension: mmm va gott. den hä salladen e så du. <- bästa recensionen man kan få. Min utgångspunkt var sommarrullar (eller som alla oinsatta som upptäckt dem "förra veckan" säger Viatnamise spring rulls) men orka göra sådana så fuskade med en sallad.
Nu har jag precis bokat flyg till Finland till nästa helg för vi ska på studentfest! Imorgon ska vi vamos a la playa pga bor bredvid en!

lol orkade inte ta fin bild så eww ser megaäckligt ut :( det var mkt finare irl + så goda

den e blåare påriktigt åååh dumma iphone fota bättre

Inga kommentarer: