20140506

nut coohl

Eh denna (Mykkänen: Irvailiko Stubb sokella pojalle - onko sillä väliä?) som tycker det är helt ok att Stubb har varit skolmobbare för att han sagt förlåt om jag sårat någon kom så ger jag en kram (d.v.s. "vet inte" ens vad han gjort) (har alltså inget emot honom som person, bara att han är obehaglig och geekig när han ska "skämta"). Så avslutar skribenten att Stubb visserligen inte är den enda statsministerkandidaten som syndat, Vapaavuori har ju blivit dömd för misshandel och rattfylleri (!??!?!?!? inte ok). Haha kollar på Eurovisionen (Nederländerna är helt ok) (här är en beginner's guide till alla oinsatta) nu obv. och började tala om alla presentationer som man haft på makedonier och senegalar och kom på anekdoten: på högstadiet lärde någon som varit i Kårböle oss munckabarn att man inte kan ha "källa: Google" man måste skriva nätadressen! Vi ba meh varför. Min senaste googling: "music video robot woman man" p.g.a. söker musikvideon från ca 2000 med en kvinna som är robot och dödar en man kanske??? Återkommer när jag hittat. Nä vänta först ska jag skriva: gissa vad!! de spelade Lapponia i bussen i morse! *Emma sjunger me*.

[en och en halv timme senare:]

Här är den!!!!!!!!

Inga kommentarer: