20121012

sökord

Hahahaha någon har kommit in i min blogg med sökorden "fyllon på gullmars" haha.........







Nu dricker vi skumpa (som är gammal kanske), lyssnar på No Doubt och ska snart till Under bron. Imorgonbitti kommer mamma och pappa och på måndag ska vi till Barca kom jag på precis!


Idag hade jag presentation i vårt seminarium. Det gick ganska bra. Årh så onödigt att man får missa MAX EN GNG för att bli godkänd, jag missar två pga Barcelona och därmed missar tio "gratis" tentapoäng.....

Juste måste ännu berätta om onsdagen (som blev e richekåkenobarenspybarkväll). Detta hände: vi blev presenterade till stureplansprofil en sekund senare är han nästan i slagsmål med någon som raggade på mig "ragga inte på mina kompisar för i". Så konstig/smickrande/pinsam/rolig situation.

Inga kommentarer: