20121009

sluta mobba era fula as

Yeey jag fick 10 av 10 rätt i dagens dugga!!! Orsak: skrivtillfället var kl. 9-11, inte efter magiska klockslaget 14.

Alltså dessa irritationsmoment som alltid ska krypa in på en och förstöra: jag öppnade precis ett mejl jag fått 6 min innan från Rodeo, att de ska ha ett event nu på torsdag, så klickade jag på länken, som man osar via och så säger den att listan är full...... :)

Haha såna falska leenden är så lol, igår när vi tittade på finska Big Brother, u heard me, visade man fb- och twittermeddelanden på en skärm och så kom en "anne ulos :)" hahaha att man ännu ska krydda dissen med :).

På tal om mobbning: per-looks.tumblr.com . Persun må sprida mer kacka än fjärilar, men det där är bara elakt. Samma gäller alla fb-grupper som skrattar åt stackars valkampanjsvideor som inte kanske haft de högsta budgeterna.

OCH PÅ TAL OM VALET: igårkväll kom jag och Matilda på att vi inte får rösta i kommunalvalet för att vi bott utanför Finland i över två år??! Någon/några som vill sälja sin röst till lille mäj? :(

Inga kommentarer: