20121031

privatekonomi, fest etc.

Jeij var förbi Zara idag bara för att kolla vad min päls som jag köpte i Barcelona kostade. 799 (då c:a 93 evro) var den, min alternativkostnad för den var således så stor och jag betalade........ 59 för den hurra. Ikväll ska jag ta paus från tentapluggandet och gå en sväng till Vraket på Beyond Retros halloweenfest, på torsdag plugga plugga, på fredag går jag så tidigt jag kan till biblan och läsa till tentan och på kvällen har Sandra halloweenfest. På lördag har Anni och/eller Sara kanske halloweenfest (stötte på Sara på campus och hon informerade detta), på söndag TENTA. Nästa vecka börjar ny kurs och sånt.

Ok vad är detta med att de ska kanske bygga någon usasockerkaffekedja i Akademen?! Emma does not approve. Det var t.o.m. i DN en stor artikel om hur upprörda folk är. På tal om DN hade de igår och idag artiklar på granskningar på knugens alla miljarder. Fattar fortfarande inte monarkister. Varför kan inte kungligheterna bara skaffa vanliga jobb och tjäna sina penagr normalt :-).

Inga kommentarer: