20130608

we have two ears and one mouth so that we can listen twice as much as we speak

Haha sitter och skrattar åt gamla inlägg jag inte ens kom ihåg att jag skrivit på en annan blogg (utöver denna har jag tre och den här är den tråkigaste därav den dåliga uppdateringen ibland). Älskar ändå hur man kan gå tillbaka i tiden och läsa den som en gammal dagbok. Åh önskar att jag hade skrivit dagbok som liten, spec. under typ högstadiet, tänk att få läsa den nu!!! Eller jag började en massa gånger men fattade aldrig riktigt grejen *fattar nu pling*. Om åtta dagar får jag se ldr, andra jag ser fram emot att se i sommar: kompisar (nääää), Solange (OMG HON BÖRJADE SPELA PÅ DATORN PRECIS NÄR jag hade skrivit hennes namn), Azealia Banks, Beach House, Disclosure, Grimes, Austra m.m. Igår var vi på Annas studentfest!! Mat, dryck, släktingar och varrrrrmt sommarväder. Sen gick eller åkte vi till Grand Escalier (min första gång, fint ställe absolut men inte för att vara den, klientelen var kanske inte som jag tänkt mig), sen kåk.

matildas finaste min
mask ballong

Grannen mittemot har den bästa balkongen (avundsjuk) och Matilda stalkade att de är på dejt hahaha så jag smygfotade.


Idag har jag bara:
minen: såg exakt inget vad jag fotade. outfit: naken tydligen
Läste också klart min bok! Nästa bok: Madame Bovary!!!! Eller före den tänkte jag läsa Tomas Tranströmers dikter (köpte boken till pappa till fars dagspresent året han fick Nobelpriset men han hade köpt den själv redan så vi fick behålla den), för den känns som en naturlig fortsättning efter Efter oss syndafloden. Har aldrig förr läst dikter, känns som att läsa sångtexter.

Inga kommentarer: