20111204

Tankar från min skalle

Nej vänta nu glömde jag en...

Men de andra:


Älskar när man upptäcker nygamla människor på fb hela tiden (Obs. att ej i dryg mening!!! tvärtom), men "hen fanns också".

Älskar känslan när man suckar riiiiktiiiigt djupt. Först fyller man lungorna med hela rummets, hela lägenhetens all syre och sen andas ut.

Klikkaa mua är egentligen ganska så briljant, spec. Minttu Mustakallio.

Första gången NÅGONSIN efter att jag klippte mig kort som jag saknar att ha långt hår. Nej nu gick den bort.

Jag är så nöjd med mitt liv just nu att jag inte vill tänka på framtiden.

Jag blev just jätterädd av att (någongång långt in i framtiden) föda (efter att ha sett det nästsenaste (is that even a word. no) avsnittet av KM).

Sommar är bättre än vinter.


dem skalle


pok

Inga kommentarer: