20111108

All Hallows Eve

Förra helgen på halloween hade Viktoria och Denise en halloweenfest!!! Och jag var utklädd till Brigitte Bardot fast jag hade för kort hår så det blev till 60-talspingla/Duffy och Matilda var natthimmel!!!

Matilda tuperade mitt hår så att jag blev minst 20 cm längre :-) och så hade jag lösögonfrallor och var så fin så
PERUKEN!!
kände oss som hemma när Matilda hittade ett lapparistop!
tvillingkompisar!!! (lite suddiga kanske men men)
jag ...gör något
På Slaktis spelade Henrik de la Cour och det kändes som om vi varit i Finland då man tittade runt hihii. Ja och vi hörde faktiskt två som talade finska bakom oss!
Sen var det läggdags
 Idag har jag mestadels varit i universitetet och under lunchen gick jag till Åhléns för att köpa fuktighetskräm till ansiktet och för att titta på fars dagspresenter. Hittade inget annat än denna kubb som jag tyckte om:

Inga kommentarer: