20110901

Tårta på jobbet

Igår fick vi tårta på jobbet för att någon skulle gå i pension! Och så fyllde också någon 50 år! Jag tog en så stor bit att jag började må illa =(

Det fanns prinsesstårta, bärtårta och chokladtårta med grön grädde i (den sista låter godare än vad den var)
På tisdagen började skolan hipp hurra och ja blev kth:are, för att nu på hösterminen har jag bara två kurser, båda är i KTH. Det passar mig riktigt bra pga. min skolväg blir: ettan till Fridis och därifrån fyran till Östra station. Ja och så ska jag ta om Algebra och kombinatorik för att Malin som också tar den sa att vi har en ny föreläsare, som ska vara bra och jag är lite short on högskolepoäng... vilket jag skyller vår förre föreläsare för.

What else.. jo mamma och pappa var här och vi fick ett matbord, mat och andra nödvändigheter<3, så var jag och mamma och turista på Kungsholmenoch så var vi och se på Bo Kaspers orkester med dem! Ja och jag har fått höstinfluensan *snorhost* fyfan, vilken dock är helt skön att ha nu istället för senare på hösten då skolan börjar bli tyngre och kvällarna bli längre.

Ikväll ska vi och se på Oskar Linnros.

Inga kommentarer: