20110902

Oskar Linnros

Igår var vi ju som sagt (hej hej tautologi där) och se på Oskar Linnros som spelade (en rekordkort?) avslutningskonsert för sin turné. Nu ska han pausa, "fast ingen pausar ju egentligen" sa han. Sen gick vi till Strand på Nöjesguidens smygis och bonga än en gång jättemånga julkkiksen mvh. Namedropper Norrman (tänker dock inte nämna namn!! Har fått "kritik" där... fy med citationstecken...).

B| tuff znubbe
Matilda sjöng med.......
*huhhu* vad hett det blev
Tilt hoppa uppochner
rockenroll
ballad
här hade vi ögonkontakt<3
bartendern hörde vatten när Matilda sa två glas vitt, så kille brevid oss ba "shit om ni hade fått vatten!"
perfect hemväg förresten: fyran och ettan (nästan) från dörr till dörr! (Enda linjerna jag åker nuförtiden tydligen)
Jag gjorde just en ljusröd kycklinggryta med kokosmjölk och råkade överäta, så lider av matkoma just nu.

JA! Tänkte glömma att jag har Google+ nu (nästan pinsamt sent, med tanke på att jag är datalog nu hehhe), så lägg mig i era piirin (måste kolla upp vad det är på sve). Ja och så har jag en ny mejladress: enorrman@kth.se haha.

Dagens föreläsningar var jätteschöna (=jag fattade allt) och efter algebran var det så somrigt väder att vi gick från Kräftriket längs med Drottning Kristinas väg till KTH istället för att ta buss 670 och så åt vi chèvremackor från Café Matte, (som jag saknat nästan hela sommaren... OCH vars pris stigit med en krona?!?!) som vi åt utanför valvet (Becca du vet!) till E-huset före datalogin skulle börja.

1 kommentar:

Mailda sa...

:(:(:(:(:(:(( ja e ful dummis:(:(