20110704

Halvan går

På onsdag överraskade jag Matilda med att följa med på planet när jag var och föra henne till Arlanda! Hon blev helt vettskrämd då hon inte hade lämnat hemmet med sådana ögon att ingen kommer att vara där på en halv vecka (t.ex. ingen disk kvar och sånt), men jag lugnade ner henne och sa att jag kom ihåg allt! Förutom mina glasögon och mitt kontaktlinsfodral. Och kameraladdaren. Så jag har bara bilder från onsdagen, torsdagen och fredagen och jag har massvismed bilder så nu skulle jag inte alls orka titta igenom dem alla och välja de bästa.... men jag gör det.

Så, på onsdagen flög jag och Matilda alltså över Bottenviken till Helsingfors-Vanda -flygplats varifrån pappa hämtade oss från samma ställe som alltid.


Hemma åt vi en massa god midsommarmat med medhörande Jubileums akvavit.

Carla fick också smaka

Inga kommentarer: