20110709

fb et cetera

Åh skönt att min Facebook har blivit normal igen.


Läste just färdigt nyaste Nöjesguiden och som väntat hade de fått en massa ris för deras inavlade utelista. Har f.ö. börjat märka allt mer brister i den (främst störs jag ju av stav Felen, för på tidningar får man inte ha det men i bloggar får man. MVH. Lat Hycklare)? Dock är modesidorna bättre tack och lov.


Annars då. På jobbet visslade några byggmän till mig när jag genomsvettig, andfådd och utan smink sparang förbi dem i en trappa. Oj nu har jag förresten haft min favoritslinga! En massa fastighetsboxar och rel. nära! Och igår blev jag glad då de ej leggade mig =).


Nästa vecka kommer mamma och pappa med Immi och Saku hit och sen följande vecka börjar en treveckors för mig på jobbet (18.7.-5.8.). Och sen åker vi snart IGEN till Finland för att FIRA AMANDA!!!!! Älsk.

Inga kommentarer: