20131019

"hej"

Igår följde jag mamsen och papsen till Värtahamnen. Kändes såå skönt att inte behöva gå på färjan *landsförrädare*. Konstigt hur jag ännu på sommaren var 70 % säker på att jag våren 2015 flyttar till Eriksgatan och nu plötsligt är Helsingfors ekvivalent med huvudvärk, dåliga hår- och ansiktsdagar och mökkimänniskor (folk går runt i mökkikläder och sätter praktiskt framför snyggt?!???) (ok kan ha påverkats av all hatprat i min omgivning.............). Nu planerar jag att jag istället skulle flytta till Köpenhamn då..... Stay tuned kommer aldrig veta vad jag vill göra två år in i framtiden! Häromdagen var vi och åt på Tranan och dagen innan var vi och kollade Monica Z! Mamma och jag bölade som småflickor, dagen innan såg vi The Heat, den var inte lika sorlig men desto mer rolig.

Inga kommentarer: