20121218

schema

Aeentligen hade vi vår presentation i seminariedelen av min makrokurs!!! NU känns det för fösta gången att julen är snart här och lovet är nära. Vi satt exakt varje dag förra veckan från kl. tio till sex i biblan och gjorde på vår presentation alt. inlämningsuppgifter (ska vara 5000 tecken till varje seminariurm, vilka är 2 ggr i veckan) eller hade seminarium. Jag vaknade innan det hade blivit ljust och kom ut ur universitetet när solen redan hade gått ner :). Igår och idag var sådana dagar, imorgon ska vi ses i biblan kl. tio och hoppas hoppas peppar peppar vara färdiga kl. ett då jag har passat lunchdate med Caroline, meen det kommer vi inte vara (ska göra två inlämningsuppgifter och en restuppgift, restuppg. pga Mattias inte är i Sve på sista seminariet, så vi passade att göra en tillsammans så jag också får den ledig -> mitt jullov slutar den 9 istället för den 7 januari!). På torsdagen slutar all denna hets då vi har seminarium från ett till fyra, vilken antagligen slutar tidigare typ tre, och sen ska jag se Anna i Louie Louie och sen PACKA! Slut på info.

Bildkavalkad pga orkar ej skriva nu här vsg.

dave jobbade på taverna så vi fick öl och järn hihi

Inga kommentarer: