20121215

jag jag jag

Goosh det är tredje advent imorgon?!?!?

Igår var vi i Taverna, fick bärs och fireball av Dave som jobbar där hihi, sen Kåk och tidigt hem. Det var lite drama haha. Hade längtat till helgen sedan typ tisdagen. Länge sen en vecka har känts så lång? På gymnasiet kändes alla veckor långa, men sedan vi flyttade till Stockholm känns det som om alla veckor och månader har gått så fort.

Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig ikväll och som ska jag ska "lysa upp rummet med" hmhmhmm. Fast det har ändå ingen skillnad, allt blir ändå under alla päls- och halsdukslager p.g.a. VINTERN som ska förstöra.

Vi såg förresten precis filmen Food, Inc. om hur galet hela matindustrin är och hur djävla dumma amerikaner är. En mamma ba "we didn't know hamburgers were unhealthy, nobody told us :(". Sen såg vi Grease.

Men nu går jag.

Inga kommentarer: